Costa 1.000.000 de euro, dar vine cu 700 CP si exclusivitate garantata. Numai bun sa concureze cu inlocuitorul lui Lamborghini Murcielago!

In sfarsit, dupa o gramada de teasere, Pagani a prezentat noul model Huayra, bolidul care inlocuieste mai vechiul, dar ultraperformanul model Zonda.

Cum a aparut acest supercar si cand?

Pagani a inceput dezvoltarea inca din 2003, la 4 ani dupa ce modelul Zonda fusese lansat. Atunci acest gen de bolizi erau pe val, nimeni nu-si imagina vreo criza. Pagani a vrut sa fie ceva exceptional, astfel incat au lucrat multi ani la acest proiect. Probabil trebuia lansat ceva mai devreme, dar climatul economic i-a intarziat. In plus, se pare ca au fost multumiti de vanzarile modelului Zonda, produs in mai multe versiuni, dar in doar cateva sute de exemplare.

Acum insa, Pagani a finalizat noul model, pe care l-a botezat Huayra, numele zeului vantului care domina inaltimile Anzilor. Iar masina pare una absolut fenomenala, la lecturarea fisei tehnice. In aceea ce priveste designul, o recunosti imediat ca fiind un Pagani, iar portierele gullwing sunt de mare efect. Nu mai spun faptul ca toata caroseria si platforma tehnica este facuta fara a se tine seama de costuri (fibra de carbon, titan), pentru a fi cat mai usoara. Greutatea, fara lichide, este de 1.350 kg.

Interiorul este inconfundabil. Pe mine ma socheaza ingramadeala de suprafete si elemente care formeaza plansa de bord. Nu stiu cat de bine se potriveste cu un model supersport, dar e clar ca nimeni nu ofera asa ceva. Observati schimbatorul si suportul lui de sustinere, care este suspendat, cu tijele de comanda la vedere.

Motorul este furnizat de Mercedes AMG si este un V12 de 6 litri, supraalimentat cu... continuarea pe Motorstory.ro.


Foto 1: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 2: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 3: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 4: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 5: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 6: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 7: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 8: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 9: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda


Foto 10: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 11: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 12: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 13: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 14: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 15: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 16: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 17: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 18: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 19: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda


Foto 20: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 21: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 22: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 23: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 24: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 25: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 26: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 27: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 28: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 29: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda

Foto 30: Noul Pagani Huayra, supercarul care inlocuieste Zonda