Brandul de lux Swarovski a investit intr-o forma de publicitate care se va dovedi probabil mai eficienta decat orice spot TV sau orice print intr-o revista.

Brandul de lux Swarovski a investit intr-o forma de publicitate care se va dovedi probabil mai eficienta decat orice spot TV sau orice print intr-o revista. Cei de la Swarovski au amenajat in Austria un dom alcatuit din 595 de oglinzi, chiar in cadrul complexului Swarovski Crystal Worlds. O vizita in domul cu pricina e ca o calatorie magica in palatul de cristal al vreunei regine de gheata, in care vizitatorul se poate vedea pe sine reflectat si ras-reflectat de sute si sute si sute de ori, pe suprafata unuia dintre cele mai fascinante materiale din lume. Domul a fost asemuit de multi unui caleidoscop gigantic, de poveste.

Domul din cristale Swarovski din Austria

Domul din cristale Swarovski din Austria

Domul din cristale Swarovski din Austria


Domul din cristale Swarovski din Austria

Domul din cristale Swarovski din Austria

Domul din cristale Swarovski din Austria

Domul din cristale Swarovski din Austria

Domul din cristale Swarovski din Austria