Agentia de publicitate WHYBIN\TBWA a gasit o metoda ingenioasa pentru a face reclama Festivalului international de gastronomie de la Sydney.

Agentia de publicitate WHYBIN\TBWA a gasit o metoda ingenioasa pentru a face reclama Festivalului international de gastronomie de la Sydney. In cadrul campaniei, steagul fiecareia dintre cele 18 tari ilustrate e realizat din produsele culinare specifice respectivei culturi. Grecia, de exemplu, are parte de masline Kalamata si branza feta, in timp ce Franta e ilustrata de doua tipuri de branzeturi si struguri rosii, iar din steagul S.U.A. nu lipsesc hotdogii. Fiecare steag arata delicios!

1. Italia

Steaguri delicioase, pentru Festivalul culinar de la Sydney - Poza 1

2. Brazilia

Steaguri delicioase, pentru Festivalul culinar de la Sydney - Poza 2

3. China


Steaguri delicioase, pentru Festivalul culinar de la Sydney - Poza 3


4. Statele Unite ale Americii

Steaguri delicioase, pentru Festivalul culinar de la Sydney - Poza 4

5. Grecia

Steaguri delicioase, pentru Festivalul culinar de la Sydney - Poza 5

6. Japonia

Steaguri delicioase, pentru Festivalul culinar de la Sydney - Poza 6

7. Australia


Steaguri delicioase, pentru Festivalul culinar de la Sydney - Poza 7

8. Coreea

Steaguri delicioase, pentru Festivalul culinar de la Sydney - Poza 8

9. Franta

Steaguri delicioase, pentru Festivalul culinar de la Sydney - Poza 9

10. Marea Britanie

Steaguri delicioase, pentru Festivalul culinar de la Sydney - Poza 10

11. Turcia

Steaguri delicioase, pentru Festivalul culinar de la Sydney - Poza 11